
Mindeside for afdøde Ingrid Kirsten Mortensen
Født 7. marts 1949
Død 5. juni 2026
Mindeside for afdøde Ingrid Kirsten Mortensen
Født 7. marts 1949
Død 5. juni 2026
· Horsens
Hilsner til afdøde og de efterladte
Send en sidste hilsen...
Hilsner - Ingrid Kirsten Mortensen
- SSusanne · 2uKære Ingrid
Det var ikke længe vi nåede at kende hinanden, men de få tirsdage jeg nåede at komme hos dig var hyggelige. Trods din egen sygdom havde du altid overskud til, at spørge ind til Torben og sende en hilsen med mig hjem.
Jeg takker dig for dette.
Jeg ved at du vil blive sendt godt afsted, på din sidste rejse, fra denne jord. Jeg ved også at jan og helt sikkert mange andre står og tager imod dig.
Jeg sender dig et sidste farvel fra både Torben og jeg og mange tanker til de efterladte. 💐 - BBettina Mortensen Marquardt · 2uKære Mor. ❤️
Nu var det nu.
Din sidste rejse. Du har om nogen frygtet at denne dag skulle komme. At du ikke kunne være I live for dine børn, nu hvor far var taget afsted. Du var bange for at svigte os.
Men jeg fik fortalt dig at du ikke svigtede os og at vi elsker dig uanset.
Ingen skal være i tvivl om at du psykisk ikke var klar til at tage afsted, men kroppen kunne ikke mere.
Tak for vores skønne stunder til banko. På ferier på gåture og alt andet vi har oplevet sammen.
Du er min mor og savnet er og vil blive stort.
Du var en mor med stor kærlighed til alle dine 5 børn, svigerbørn, børnebørn og ikke mindst dine oldebørn. Du fortalte vidt og bredt med stolthed om alle dem i din familie..
Tak for dig mor. Tak for livet.
Hils Nick og far, ja og alle de andre.
Jeg lover til stadighed at passe på Lonnie og Storm. ❤️
Din datter
Bettina
- NNatasja · 2uKære farmor.
Jeg er ked af, at jeg ikke nåede at besøge dig en sidste gang. Jeg troede, der var mere tid.
Noah og jeg sender dig en sidste kærlig hilsen. Vi håber, du har fundet fred og er sammen med farfar igen.
Hvil i fred.
Kærlig hilsen
Natasja og Noah ❤️ - HHenning · 2uKære Ingrid
Tak for alle de gange jeg var forbi som ung knægt
Hvor du og onkel Jan gav husly, mad og kaffe.
Tak for alle dine sure miner, som jeg fik, når jeg var på besøg. Men som jeg så vendte til det positive og du kunne grine af ham tossen fra Sjælland
Altid en dejlig velkomst når vi kom på besøg og kunne se at både du og onkel blev oprigtigt glade
Tak for alt og hils onkel på den anden side
Kør nu forsigtig på scooteren
De kærligste hilsener
Henning ( nevø fra Sjælland) - LLonsen/musen · 2uKære momse
Den her gør ondt i lang tid, for du har om nogen været den største støtte for mig. Da jeg opvoksede op, I mit ungdomsliv og i mit voksenliv. Du var trofast og jeg vidste altid at jeg kunne regne med din opbakning og støtte. Selv når jeg havde lavet fejl, så kunne du finde på at tage skylden og dermed få den skæld ud som egentlig berettigede mig. Momse du passede altid på mig med næb og klør, med alt du havde i dig!
Den senere tid fik jeg lov til at give dig lidt igen. Jeg havde en følelse af at passe på dig når du havde det sværest. Jeg kom og besøgte dig alt jeg kunne - vi har haft mange gode tider og stunder. Og jeg er især glad for det bånd dig og storm havde sammen. Du sagde ofte at han var dit hjerte og den du holdte fast i og lige så var/er du for ham. Han spørger stadig hvad der er sket med dig, for han forstår det ikke. Elskede momse.
Tak for din evige kærlighed, for din person og alt det du har lært mig og ikke mindst Storm.
Vi elsker dig for evigt og altid 🫶❣️🫶
Mindeord
Til minde om vores kære mor, Ingrid Kirsten Mortensen
Fredag den 5. juni 2026 mistede vi vores elskede mor efter kort tids sygdom.
Vores mor var et varmt og kærligt menneske, som betød alt for os. Hun havde en særlig evne til at samle familien og skabe tryghed omkring sig. Hendes omsorg, styrke og smil vil for altid leve videre i vores hjerter.
Selvom hendes tid hos os blev alt for kort, er vi dybt taknemmelige for alle de minder, hun gav os ? de små øjeblikke, de gode samtaler og den ubetingede kærlighed, hun altid viste.
Et lille digt til dig, mor:
Du var vores trygge sted,
et lys der altid viste vej.
Med varme hænder, kærligt blik,
du gav os alt ? og mere til.
I stilheden vi mærker dig,
i minder lever du hos os.
For kærlighed forsvinder ej,
den binder altid hjerter sammen.
Selvom vi savner dig hver dag,
og sorgen fylder dybt i sind,
så bærer vi dig med i alt,
du lever videre ? i os, mor.
Hun efterlader et stort tomrum, men også et stærkt sammenhold og kærlighed mellem os, som hun har været med til at skabe.
Du vil altid være savnet og aldrig glemt.
Æret være din minde.
Kærlig hilsen
Bettina, Masha, Carsten, Tonny og Lars ??
Fredag den 5. juni 2026 mistede vi vores elskede mor efter kort tids sygdom.
Vores mor var et varmt og kærligt menneske, som betød alt for os. Hun havde en særlig evne til at samle familien og skabe tryghed omkring sig. Hendes omsorg, styrke og smil vil for altid leve videre i vores hjerter.
Selvom hendes tid hos os blev alt for kort, er vi dybt taknemmelige for alle de minder, hun gav os ? de små øjeblikke, de gode samtaler og den ubetingede kærlighed, hun altid viste.
Et lille digt til dig, mor:
Du var vores trygge sted,
et lys der altid viste vej.
Med varme hænder, kærligt blik,
du gav os alt ? og mere til.
I stilheden vi mærker dig,
i minder lever du hos os.
For kærlighed forsvinder ej,
den binder altid hjerter sammen.
Selvom vi savner dig hver dag,
og sorgen fylder dybt i sind,
så bærer vi dig med i alt,
du lever videre ? i os, mor.
Hun efterlader et stort tomrum, men også et stærkt sammenhold og kærlighed mellem os, som hun har været med til at skabe.
Du vil altid være savnet og aldrig glemt.
Æret være din minde.
Kærlig hilsen
Bettina, Masha, Carsten, Tonny og Lars ??
Skrevet af
Lars Mortensen d.
7. juni 2026
Nekrolog
fejl i den første
Skrevet af
Lars Mortensen
d.
7. juni 2026
Ingrid Kirsten Mortensen's pårørende har sørget for at lave Facebook-profilen til en mindeside.
Se den ved at klikke herunder.
Gå til Facebook-profilBilleder og video
Upload billede eller video
Log ind